Maksu- ja toimitusehdot

Mahtavaa, että olet löytänyt tiesi Jolien verkkokauppaan huippulaadukkaan kosmetiikan pariin. Tälle sivulle olemme koonneet tietoa liittyen Joliessa asiointiin:

Tilausten muokkaaminen tai peruuttaminen

Valitettavasti tilausta ei voi muokata jälkikäteen. Tilauksen tekemisen jälkeen emme voi esimerkiksi

  • lisätä lahjakortteja tai alennuskoodeja
  • lisätä tai poistaa tuotteita (tai ilmaisia tuotenäytteitä) tilauksesta
  • muuttaa toimitusosoitetta.

Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen kuin etenet maksamaan sen. Jos käytössäsi on alennuskoodi, tarkista, että alennus on vähennetty tilauksesi loppusummasta. Jos haluat peruttaa tilauksesi, haluat kysyä jotain tai kohtaat ongelmia tilausta tehdessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@jolie.fi.

Maksutavat

Jolien verkkokaupassa voit maksaa tilauksesi pankkien verkkopankkitunnuksilla, luottokortilla, mobiilimaksuilla, laskulla ja osamaksulla.

Tietoa Paytraililla maksamisesta

  • Maksu verkkopankissa tai mobiilimaksutavoilla on asiakkaalle ilmainen.
  • Paytrail tarjoaa seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, OmaSp, S-Pankki, Ålandsbanken, Handelsbanken, MobilePay, Pivo, Siirto, Visa tai MasterCard. Visa tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
  • Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Lisätietoa Paytraililla maksamisesta
    Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
    Innova 2
    Lutakonaukio 7
    40100 Jyväskylä
  • Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.
  • Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet.

Tietoa Klarnalla maksamisesta

Maksa myöhemmin. Saat tuotteet ensin ja maksat myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista, jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 30 päivän ilmaisen maksuajan “maksa myöhemmin” maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin. Lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka valitset ostoksia tehdessäsi.

  • Hallitse laskujasi. Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.

Maksa erissä. Nyt voit helposti jakaa laskusi 3 tai 6 kuukaudelle. Kun jaat laskusi eriin, lasku lisätään tililaskullesi, joka lähetetään sinulle seuraavan kuukauden puolessa välissä. Katso osamaksun ehdot.

Hallitse laskujasi Klarnassa. Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta.

Klarnan maksutapojen ehdot

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:


Lisätietoa Klarnasta ja Klarnan käyttöehdot. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Voimassa oleva hinta on jolie.fi-verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Oy Transmeri Ab pidättää oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

Tilauksen vahvistaminen


Asiakas saa sähköpostilla tilausvahvistuksen vastaanotetusta tilauksesta ja toisen sähköpostin, kun tilaus on käsitelty ja tuotteet ovat matkalla.

Toimitustavat

Toimitamme yli 79 € tilaukset ilman postikuluja. Kotiinkuljetus on yli 149 € ostoksiin ilmainen.

Huomaathan, että

  • kampanja-aikoina toimitusaika on normaalia pidempi: 2–10 arkipäivää.
  • nouto myymälästä ei ole valitettavasti mahdollista.
  • meidän toimituksemme rajoittuvat EU:n veroalueeseen Suomessa; emme siis myy tai toimita Ahvenanmaalle.
  • kaikkien toimitustapojen kohdalla saattaa tapahtua viivästyksiä meistä riippumattomista syistä.

Toimitustapa 1 & 2: Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPOST) tai Postin toimipisteestä

  • Toimituskulut 5,90 € / lähetys.
  • Toimitusaika n. 2–4 arkipäivää.
  • Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai valitsemastasi Postista.
  • Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii.
  • Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä tai Postin sovelluksesta paketin saapuessa.
  • Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green -lähetys.
  • HUOM! Posti säilyttää paketteja vain viikon ajan.

    Toimitustapa 3: Matkahuollon noutopistepaketti (Lähipaketti)

    • Toimituskulut 5,90 € / lähetys.
    • Toimitusaika n. 2–6 arkipäivää.
    • Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi tai automaattisesti postinumerosi perusteella valittuun Matkahuollon noutopisteeseen. Paketin voit noutaa Suomessa jatkuvasti laajenevasta noutopisteverkostosta.
    • Saapuneesta lähetyksestä saat ilmoituksen tekstiviestillä ja noutoa varten tarvitset henkilöllisyystodistuksen.
    • Lähetystä säilytetään noutopisteessä 7 vuorokautta.

    Toimitustapa 4: Matkahuollon kotiinkuljetus (Kotijakelu)

    • Toimituskulut 9,90 € / lähetys.
    • Toimitusaika n. 1–3 arkipäivää.
    • Paketti toimitetaan sinulle kotiin.
    • Matkahuolto on yhteydessä sinuun ja sopii kanssasi sopivan toimitusajan.

    Noutamattomat paketit

    Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä, se palautuu meille noutamattomana lähetyksenä. Emme lähetä noutamattomia tilauksia uudelleen ja paketin palautumisesta aiheutuvat toimituskulut (5,90 €) maksaa asiakas. Huomaathan, että noutamatta jätetty paketti ei ole palautus.

    Tilausehdot

    • Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.
    • Oy Transmeri Ab pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
    • Lähetämme tilauksesi mahdollisimman nopeasti, arvioitu toimitusaika on 2–5 arkipäivää.
    • Toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa tilauksen teon jälkeen. Verkkokauppatilauksen jälkeen alamme käsitellä sitä välittömästi taataksemme nopean toimitusajan. Emme pysty peruuttamaan tai muuttamaan tilaustietoja tilauksen jälkeen.
    • Otamme sinuun yhteyttä, jos tilattu tuote on loppunut varastostamme ja hyvitämme sen hinnan.
    • Mikäli sinulla on tilaamista tai tilaustasi koskevia kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen info@jolie.fi, niin autamme mielellämme.

    Palautukset

    Katso ohjeet tuotteiden palauttamiseen.

    Haluaisitko 10 % alennuksen ensimmäiseen tilaukseesi?

    Tilaa uutiskirjeemme.

    Saat sähköpostiisi parhaimmat edut, upeimmat uutuudet ja kauneusinspiraatiota. Voit perua tilauksen milloin haluat.