Ostosten palautus
Hyvä asiakkamme, palautusten käsittelyaika on tällä hetkellä tavallista pidempi, sillä noudatamme yrityksemme ohjeistusta koronavirukseen varautumisesta. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Voit palauttaa vain osan tilauksen tuotteista.
Reklamaatiot
Jos ostamasi tuote ei ole sellainen, kuin sen pitäisi olla, ota meihin yhteyttä osoitteella info@jolie.fi niin selvitetään asia yhdessä.
Rahojen palautus
Voit tehdä asiakaspalautuksen veloituksetta. Rahat palautetaan ainoastaan asiakaspalautuksina tehdyistä palautuksista. Palautamme tuotteista rahat kokonaisuudessaan luottokortillesi tai ilmoittamallesi tilille kahden viikon kuluessa tuotteiden saavuttua meille.
Jos maksoit Paytrailin kautta, anna tilinumero alla olevalla lomakkeella ilmoittaessasi palautuksesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna Laskun, palauttamiesi tuotteiden hinta vähennetään suoraan laskusta.
Kuittaus vastaanottamisesta
Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut meiltä kuittausta viikon sisällä palautuksesta, ota yhteyttä meihin sähköpostitse info@jolie.fi.
Kuljetuksessa vioittuneet tuotteet
Mikäli toimitettu tuote on vioittunut, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@jolie.fi. Samalla voit ilmoittaa, haluatko palauttaa tuotteen, jolloin saat rahasi takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.
Ilmoita palautuksesta lomakkeella
Täytä alla oleva lomake tehdäksesi palautuksen. Sen jälkeen saat ohjeet palautuksen tekemiseksi: