Ostosten palautus

Sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät. Voit palauttaa vain osan tilauksen tuotteista. Tarkista aina, että sinulle jää palautuksesta kuitti ja lähetyksen seurantanumero.

Reklamaatiot

Jos ostamasi tuote ei ole sellainen, kuin sen pitäisi olla, ota meihin yhteyttä osoitteella info@jolie.fi niin selvitetään asia yhdessä.

Rahojen palautus

Voit tehdä asiakaspalautuksen veloituksetta. Rahat palautetaan ainoastaan asiakaspalautuksina tehdyistä palautuksista. Palautamme tuotteista rahat kokonaisuudessaan luottokortillesi tai ilmoittamallesi tilille kahden viikon kuluessa tuotteiden saavuttua meille.

Jos maksoit Paytrailin kautta, anna tilinumero alla olevalla lomakkeella ilmoittaessasi palautuksesta. Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna Laskun, palauttamiesi tuotteiden hinta vähennetään suoraan laskusta.

Kuittaus vastaanottamisesta

Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut meiltä kuittausta viikon sisällä palautuksesta, ota yhteyttä meihin sähköpostitse info@jolie.fi.

Kuljetuksessa vioittuneet tuotteet

Mikäli toimitettu tuote on vioittunut, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@jolie.fi. Samalla voit ilmoittaa, haluatko palauttaa tuotteen, jolloin saat rahasi takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.

Ilmoita palautuksesta lomakkeella

Täytä alla oleva lomake tehdäksesi palautuksen. Sen jälkeen saat ohjeet palautuksen tekemiseksi:

 

Tilaa Jolien uutiskirje

Uutena asiakkaana saat heti 10 % alennuskoodin sähköpostiisi.