Ostosten palautukset

Sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamaton, käyttämätön sekä myyntikuntoinen. Kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät.

Rahojen palautus

Voit tehdä asiakaspalautuksen veloituksetta. Rahat palautetaan ainoastaan asiakaspalautuksina tehdyistä palautuksista. Palautamme tuotteista rahat kokonaisuudessaan ilmoittamallesi tilille kahden viikon kuluessa tuotteiden saavuttua varastollemme.

Jos maksoit Paytrailin kautta, saat sähköpostilla ilmoituksen, jossa pyydämme tilinumerosi. Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna Laskun, palauttamiesi tuotteiden hinta vähennetään suoraan laskusta. Voit palauttaa vain osan tuotteista.

Kuittaus vastaanottamisesta

Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut meiltä kuittausta viikon sisällä palautuksesta, ota yhteyttä meihin sähköpostitse info@jolie.fi.

Huomioithan, että jos jätät tilauksesi noutamatta, perimme siitä mahdolliset postikulut sekä Klarnan laskutuskulut, mikäli olit valinnut maksutavaksi Klarna Laskun tai Klarna Tilin.

Kuljetuksessa vioittuneet tuotteet

Mikäli toimitettu tuote on vioittunut, ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@jolie.fi. Samalla voit ilmoittaa, haluatko palauttaa tuotteen, jolloin saat rahasi takaisin vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle.

Ilmoita palautuksesta lomakkeella

Täytä alla oleva lomake tehdäksesi palautuksen. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian ja annamme ohjeet palautuksen tekemiseksi:

 

Tilaa Jolien uutiskirje

Saat 10 % alennuskoodin heti sähköpostiisi!

Back to top

Sivustomme käyttää evästeitä tai vastaavaa teknologiaa erilaisten toimintojen toteuttamiseen, asiakkaan tunnistamiseen, personointiin sekä analytiikkaan ja markkinoinnin kohdentamiseen. Voit lukea tarkemmin evästekäytännöstämme Tietosuojaselosteestamme. Jatkamalla sivustomme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.