Supermood on suomalainen ja Suomessa tuotettu luonnonkosmetiikan tuotemerkki, joka käyttää raaka-aineinaan puhtaita ja innovatiivisia ainesosia. Sarjan perustaja on kauneusalan vaikuttaja ja mediapersoona Anne Kukkohovi. Annen omat kokemukset, intressit ja aidot tarpeet ovat jokaisen tuotteen perustana.
Supermood sisältää kolme erilaista tuotelinjaa:
Egoboost-linja oli Supermoodin ensimmäinen lanseeraus elokuussa 2014. Linjaan kuuluu sekä sisäiseen että ulkoiseen kauneudenhoitoon tarkoitettuja tuotteita. Egoboost-linjan tuotteet sisältävät antioksidanttipitoista pakurikääpää, jota on käytetty vuosisatojen ajan ihon eheyttämiseen ja pigmenttivirheiden korjaamiseen. Toinen linja, Beauty Sleep, sisältää ravitsevia ja rauhoittavia tuotteita, jotka auttavat kehoa ja ihoa palautumaan yön aikana. Youth Glo on ihoa heleyttävä anti-age-hoitolinja, joka on Joliessa Supermoodin linjoista suosituin. Sen pääraaka-aineita ovat luonnollisia hedelmähappoja sisältävät greippi- ja omenauutteet, retinolia sisältävä matkipapu-uute, biotiini sekä glutationi, joka on kaikkien antioksidanttien äiti. Glutationi on elimistön tärkein molekyyli, ja sen määrä vähenee radikaalisti iän myötä. Youth Glo -sarjan ihonhoitotuotteet ovat kuorivia, helliviä ja heleyttäviä.
Supermood Youth Glo Luxury Peel -hedelmähappokuorinta on Jolien best seller
Jolien suosituin yksittäinen Supermood-tuote on tehokas rakeeton kuorintatuote kasvoille, joka sisältää luonnollisia AHA-happoja omena- ja greippiuutteista. Hapot vilkastuttavat ihon uusiutumista, jolloin uusi ja heleä iho tulee välittömästi näkyviin. Ihohuokoset supistuvat, juonteet, näpyt ja epätasaisuudet tasoittuvat ja ihon väri kirkastuu. Kuorinta kiihdyttää kollageenin tuotantoa sekä vaalentaa pigmenttiläiskiä. Piparminttuöljy antaa ihanan viilentävän vaikutuksen. Kuorinta sopii kaikille ihotyypeille, mutta suosittelemme sitä erityisesti ikääntyvän, auringossa vaurioituneen sekä epäpuhtaan ihon hoitoon. Kuorintaa käytetään puhtaille ja kuiville kasvoille noin kerran viikossa.
Mitä kuuluu nyt, Supermood & Anne Kukkohovi?
”Kiitos Joliet, hyvää kuuluu! Supermoodissa piipahti pieni paniikki keväällä ja kesällä, kun alihankkijamme ilmoitti lopettavansa. Mietimme jonkin aikaa yötäpäivää mitä tehdä, kunnes toimija päätti, ettei lopetakaan. Tyypillistä yrittäjyyteen kuuluvaa jännitystä siis ilmassa!
Supermood on jo hyvän aikaa tehnyt paljon töitä Yhdysvalloissa suurilla markkinoilla, johon brändi haluaa keskittyä. Hyviä uutisia USA:n valloituksesta riittää; olemme saaneet todella hienon vastaanoton siellä, ja asiakkaamme lisääntyvät koko ajan. Pohjoinen eksotiikka ja Supermoodin innovatiivinen holistisuus kiinnostavat kovasti. Haasteita tulee kuitenkin siitä, että emme pysty sanomaan kyllä kaikille myyjille. IPR /Trademark /sopimuskulut ovat tosi kalliita. Niistäkin toki selvitään, mutta se vaatii kärsivällisyyttä. Supermoodin valikoima on tällä hetkellä ennallaan, mutta USA:n palautteen myötä nutrikosmetiikan tuotekehitykseen halutaan panostaa. Supermood tulee lanseeraamaan suklaat täysin uudistuneina vielä tämän vuoden puolella.
Ihanaa ja superia syksyä, Anne.”