Mahtavaa, että olet löytänyt tiesi Jolien verkkokauppaan huippulaadukkaan luonnonkosmetiikan pariin. Tälle sivulle olemme koonneet tietoa liittyen Joliessa asiointiin:
Tilausten muokkaaminen tai peruuttaminen
Valitettavasti tilausta ei voi muokata jälkikäteen. Tilauksen tekemisen jälkeen emme voi esimerkiksi
- lisätä lahjakortteja tai alennuskoodeja
- lisätä tai poistaa tuotteita tilauksesta
- muuttaa toimitusosoitetta.
Tarkistathan tilauksesi huolellisesti ennen kuin etenet maksamaan sen. Jos käytössäsi on alennuskoodi, tarkista, että alennus on vähennetty tilauksesi loppusummasta. Jos haluat peruttaa tilauksesi, haluat kysyä jotain tai kohtaat ongelmia tilausta tehdessä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@jolie.fi.
Maksutavat
Jolien verkkokaupassa voit maksaa tilauksesi pankkien verkkopankkitunnuksilla, luottokortilla, laskulla ja osamaksulla.
Paytrail
- Maksu verkkopankissa tai mobiilimaksutavoilla on asiakkaalle ilmainen.
- Paytrail tarjoaa seuraavat maksutavat: Nordea, OP, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki ja Osamaksu, VISA, MasterCard ja MobilePay.
- Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
- Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.
- Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Tietoa Klarnan maksutavoista
Maksa heti. Voit halutessasi maksaa heti, ilman että syötät maksukortin numeroa tai salasanaa. “Maksa heti” on juuri niin smooth kuin miltä se vaikuttaakin.
Maksa myöhemmin. Kokeile ensin, maksa myöhemmin. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista, jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 14 päivän ilmaisen maksuajan “maksa myöhemmin” maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.
Miten se toimii? Useimmiten lasku lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka valitset ostoksia tehdessäsi, mutta joskus lasku lähetetään postitse tai tilaamasi paketin mukana. Kun lasku liitetään suoraan pakettiisi, voi sen saamisessa kulua aikaa.
Hallitse laskujasi. Kirjaudu tästä tai Klarnan sovelluksen kautta, jotta voit nähdä ja hallita kaikkia laskujasi. Voit esimerkiksi maksaa yhdellä klikkauksella tai pidentää maksuaikaa.
Maksa erissä. Nyt voit helposti jakaa laskusi 3, 6 tai 12 kuukaudelle. Kun jaat laskusi eriin, lasku lisätään tililaskullesi, joka lähetetään sinulle seuraavan kuukauden puolessa välissä.
Jaa laskusi
- Kirjaudu tästä tai Klarna-sovelluksessa.
- Valitse minkä laskun haluat maksaa.
- Klikkaa “Maksuvaihtoehdot” tai “Osamaksu”
- Valitse kuinka monessa kuukaudessa haluat maksaa. Valmis!
- Kirjaudu Klarnan sovellukseen täältä.
- Katso osamaksun ehdot.
Klarnan maksutapojen ehdot
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
- Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot.
- Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
- Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
- Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
- Katso joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot (pdf) ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot (pdf).
Lisätietoa Klarnasta ja Klarnan käyttöehdot. Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.
Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Voimassa oleva hinta on Jolie.fi-verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Oy Transmeri Ab pidättää oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.
Tilauksen vahvistaminen
Asiakas saa sähköpostilla tilausvahvistuksen vastaanotetusta tilauksesta ja toisen sähköpostin, kun tilaus on käsitelty ja tuotteet ovat matkalla.
Toimitustavat
Toimitamme yli 70 € tilaukset ilman postikuluja. Kotiinkuljetus on aina lisämaksullinen.
Huomaathan, että
- kampanja-aikoina toimitusaika on normaalia pidempi: 2–10 arkipäivää
- nouto myymälästä ei ole valitettavasti tällä hetkellä mahdollista
- kaikkien toimitustapojen kohdalla saattaa tapahtua viivästyksiä koronaviruksen torjunnasta johtuvien rajoitusten vuoksi.
Toimitustapa 1: Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPOST)
- Toimituskulut 4,90 € / lähetys.
- Toimitusaika n. 2–4 arkipäivää.
- Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Postin tiheä verkosto ja myymälöiden sekä kauppakeskusten pitkät palveluajat iltaisin ja viikonloppuisin takaavat, että paketin voi noutaa läheltä silloin kun se itselle parhaiten sopii.
- Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa.
- Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green -lähetys.
- HUOM! Posti säilyttää paketteja vain viikon ajan.
Toimitustapa 2: Nouto Postin toimipisteestä (Postipaketti)
- Toimituskulut 4,90 € / lähetys.
- Toimitusaika n. 2–4 arkipäivää.
- Nouda tilauksesi valitsemastasi Postista.
- Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa.
- Paketti on ilmastoystävällinen Posti Green -lähetys.
- HUOM! Posti säilyttää paketteja vain viikon ajan.
Toimitustapa 3: Matkahuollon noutopistepaketti (Lähipaketti)
- Toimituskulut 4,90 € / lähetys.
- Toimitusaika n. 2–6 arkipäivää.
- Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi tai automaattisesti postinumerosi perusteella valittuun Matkahuollon noutopisteeseen. Paketin voit noutaa Suomessa jatkuvasti laajenevasta noutopisteverkostosta.
- Saapuneesta lähetyksestä saat ilmoituksen tekstiviestillä ja noutoa varten tarvitset henkilöllisyystodistuksen.
- Lähetystä säilytetään noutopisteessä 14 vuorokautta.
Toimitustapa 4: Matkahuollon kotiinkuljetus (Kotijakelu)
-
- Toimituskulut 8,90 € / lähetys.
- Toimitusaika n. 1–3 arkipäivää.
- Paketti toimitetaan sinulle kotiin.
- Matkahuolto on yhteydessä sinuun ja sopii kanssasi sopivan toimitusajan.
Tilausehdot
- Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.
- Oy Transmeri Ab pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
- Lähetämme tilauksesi mahdollisimman nopeasti, arvioitu toimitusaika on 2–5 arkipäivää.
- Toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa tilauksen teon jälkeen. Verkkokauppatilauksen jälkeen alamme käsitellä sitä välittömästi taataksemme nopean toimitusajan. Emme pysty peruuttamaan tai muuttamaan tilaustietoja tilauksen jälkeen.
- Otamme sinuun yhteyttä, jos tilattu tuote on loppunut varastostamme. Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli tuotetta ei pystytä lähettämään seuraavan neljäntoista arkipäivän kuluessa.
- Mahdollisista jälkitoimituksista ei peritä toimitusmaksua.
- Mikäli sinulla on tilaamista tai tilaustasi koskevia kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen info@jolie.fi niin autamme mielellämme.
Palautukset
Katso ohjeet tuotteiden palauttamiseen.