Toimitus

Äänestä Jolieta OmaOliviassa!

30.09.2013, Jutta Ruonansuu

Hyvät kanssasiskot!

Jos olette sitä mieltä, että meillä Joliessa on onnistuttu tekemään jotain merkittävää, nyt on aika äänestää! Olemme mukana Olivian finaalissa neljän muun yrityksen kanssa – ja voittajasta tulee muotimerkki SORELin keulakuva. Maailmalla Sorelin kasvoina toimivat tänä vuonna Elizabeth ja Kathryn Fortunato. Kaksoset eivät löytäneet mieleisiään koruja, joten he päättivät perustaa oman firman. Lizzie Fortunato -brändin suunnittelijana toimii Elizabeth, ja Kathryn jätti uran Wall Streetillä hoitaakseen siskonsa markkinointia täyspäiväisesti. Kuulostaa suurin piirtein tutulta – myös Jolien moottorina toimi ajatus siitä, että tarpeeksi innovatiivista ja monipuolista hyvinvointikonseptia Suomessa ei ole vielä nähty. Se oli tehtävä itse ja jättää taakse tunkkaiset vanhat päiväduunit. Millainen lopputuloksesta tuli – no, siihen te ystävät voitte nyt ottaa kantaa!

mvJuttaKatja-203

SORELin motto kuuluu “Get your boots dirty”. Tunnistamme lauseen omaksemme, sillä yrittäjyyden alkutaival ei ole ollut meillekään pelkkää pastellinsävyistä hattaraa vaan monenlaista duunia on riittänyt – kuten te uskolliset seuraajamme jo tiedättekin. Kun Sorelilta kysyttiin asenteestamme käytimme jota kuinkin näitä sanoja: “if you want to make your dreams come true, you must to be ready to switch your classic peep-toe sandals to boots and get dirty – and that’s part of the fun.”

Jos siis olette sitä mieltä, että Jolie ansaitsee tunnustusta jotain merkittävää iloa, kauneutta ja edistyksellisenä aikaansaaneena yrityksenä, käykää antamassa äänenne täällä. Ajatuksenne ovat meille tärkeitä, kiitos siis niistä!

bootsdirty

(Kuva Jolien naisista Paavo Lehtonen, alempi kuva Vogue/SOREL.)

avatar
  Ilmoitukset kommenteista  
Ilmoita

Tilaa Jolien uutiskirje

Saat 10%-alennuskoodin heti sähköpostiisi!

Back to top

Sivustomme käyttää evästeitä tai vastaavaa teknologiaa erilaisten toimintojen toteuttamiseen, asiakkaan tunnistamiseen, personointiin sekä analytiikkaan ja markkinoinnin kohdentamiseen. Voit lukea tarkemmin evästekäytännöstämme Tietosuojaselosteestamme. Jatkamalla sivustomme käyttöä, hyväksyt evästeiden käytön.