I love me

Kiitos rakkaat Jolien ystävät kaikille I love me -messuosastollamme piipahtaneille. Jolien skandinaavinen ja vaalea osasto Jolie’s Beauty Garden -teemalla sai osakseen niin paljon kiitosta ja ylisanoja, että lopulta aloimme jo ujostella kehuja. Onnistuimme sekä asiakkaiden, ammattilaisten, median että messujärjestäjän mielestä toistamaan sen minkä viime vuonna; suunnittelemaan ja toteuttamaan koko tapahtuman kauneimman ja tyylikkäimmän ständin.

Designosastomme takana on Jolien brändijohtaja Molla, joka saa suunnittelussaan tukea estetiikantajuiselta yhtiökumppaniltaan Sakarilta. Tänä vuonna messutiimissä oli mukana myös Jolien markkinointikoordinaattori Julia, joka vastasi tyynesti loputtomasta läjästä juoksevia asioita. Osaston toteutuksen tyylillä hoiteli Jussi Kostiainen Hennakoosta, ja upeat teippaukset ja valologon teki Kinpro Finland Oy – Miikka Nissinen ja Maria Wilén. Messujärjestäjän toimistossa Jolien asioita kärsivällisesti ja palveluhenkisesti edistivät Miia Hakulinen ja Nina Nykänen. Halaukset ja kiitokset myös kaikille tekijöille!

Messujen parhaita puolia on ainutkertainen mahdollisuus tavata paljon ihania asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja saman toimialan yrityksiä yhdellä kertaa. Kävijöitä messuilla oli tänä vuonna huikeat 58 000. I love me on tapahtuma täynnä tuntuvaa yhteishenkeä, kepeää tunnelmaa ja rentoa yhdessäoloa.

Juttelimme messujen alkajaisiksi Mirazin Tiian kanssa, kuinka paitsi messut, myös niiden Luonnollisesti -halli ovatkaan kasvaneet muutaman viime vuoden aikana. Mukana on vuosi vuodelta isompia osastoja ja enemmän näytteilleasettajia. Uusia toimijoita tulee mukaan. Se kertoo luonnollisen ravinnon, lifestylen ja kosmetiikan ennennäkemättömästä noususta, kasvusta ja kysynnästä. Hyvinvoinnin parhaat trendit eivät laannu, sillä paluuta maapallon entiseen elämänmenoon ei ole.

I love me

Luonnonkosmetiikan valikoimaa on ilahduttavasti, ja ilahduttavasti ihmiset osaavat sitä myös hyödyntää. Osastot ovat täynnä luonnonkosmetiikkaan vaihtavia ja siitä kiinnostuneita ihmisiä, naisia ja miehiä. Messujen tiimellyksessä on helppo huomata, missä voisi jatkoa ajatellen vielä parantaa. Tulevien vuosien messuosallistumisten muistilistat kasvavat. On ihanaa oivaltaa aina uudelleen myös se, mitkä vahvuudet näkyvät myös muille ja mitkä asiat todella ovat oman yrityksen ja konseptin ytimessä.

Joliella on erinomaisen vahva ja persoonallinen brändi. Yhtenäinen, laadukas, esteettinen ja monipuolisesti palveleva tuotevalikoima. Taitava, naisenerginen, samaan suuntaan katsova tiimi. Lauma naisia, joiden aito rakkaus luonnonkosmetiikkaa kohtaan tarttuu, takaa huikean tuotetuntemuksen ja aivan korvaamattoman annoksen asiakasymmärrystä. Jolie omistaa juuri niitä korvaamattomia ominaisuuksia, joita luksusluonnonkosmetiikan pioneeritoimijalla ja maailmanvalloittajalla kuuluu ollakin. Tapaamisiin messuilla myös ensi vuonna!

Kuvat Jolien osaston kuvakisasta: 
Kiitos @hyvinkulutettupaiva, @meikkimonsteri ja @kristasofie.

Kuvakisan voitto meni osoitteeseen @_pinkispop_.
Paljon onnea! Olemme voittajaan yhteydessä yksityisviestillä.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Jolie 2017