NUORI

Juhlistimme NUORIn saapumista Jolieen jokin aika sitten NUORI After Work -tapahtumalla Jolie shopissa. Lanseerausjuhlissa oli mukana NUORIn Katarina, jolta kyselimme tietysti brändin insidekuulumisia.

NUORI on tanskalainen uuden ajan tuorekosmetiikkabrändi, joka soveltuu sekä naisille että miehille. Katarinan mukaan ilahduttavan sankoin joukoin tuotemerkin jakelumaissa NUORIin ovat hurahtaneet myös miehet. Miesten suosikki on Perfecting Facial Oil. Kasvoöljy on ihoa ravitseva ja pehmentävä öljyseerumi, joka vähentää juonteita ja ryppyjä tehokkaiden rasvahappojen ansiosta. Kaikki NUORIn valikoiman tuotteet ovat unisex-tuotteita.

Katarina kertoi NUORIn tehneen kaksi vuotta tutkimusta tuorekosmetiikan säilyvyydestä. Nyt tutkimus on valmis. Tähän liittyen NUORIn tuotteet tulevat saamaan jatkossa noin puoli vuotta nykyistä enemmän suositeltua käyttöaikaa. Tämä on hyvä uutinen, sillä lyhyt käyttöikä on jossakin määrin nostanut tuorekosmetiikan kokeilukynnystä. Edelleen aika on suhteessa varsin lyhyt. Tällä NUORI takaa, että käyttäjällä on aina raaka-aineiltaan tuore ja tehokas tuote, jonka aktiiviaineet ja entsyymit ovat parhaimmillaan.

Katarinan mielestä yksi NUORIn parhaimmista asiakaspalautteista liittyy tuotteiden koostumuksiin, joita kiitellään laajasti. Kermaiset, miellyttävät ja imeytyvät koostumukset ovat Katarinan mukaan “lähellä isoja brändejä.” Tällä luonnonkosmetiikan valmistajat tarkoittavat tyypillisesti uudenaikaisia luonnonkosmetiikan koostumuksia, joiden tuotekehityksestä ja lopputuloksesta puuttuvat perinteiset luonnonkosmetiikan “lastentaudit.“ Niiden käyttökokemusta on vaikea erottaa parhaasta synteettisestä kosmetiikasta, vaikka esimerkiksi erilaiset synteettiset emulgaattorit uupuvat. Muita asiakkaiden kiitoksia ovat tuotteiden miedot, mutta ihanasti yllättävät ja kiinnostavat tuoksut. Pakkauskoot (100ml) palvelevat hyvin NUORIn matkustavia käyttäjiä, sillä ne pystyy kuljettamaan käsimatkatavaroissa. Sarja saa palautetta myös tehokkuudestaan. Osa herkkäihoisista asiakkaista on kiitellyt sitä, että INCIt eivät sisällä tavallisesti ärsytystä aiheuttavia säilöntäaineita.

Sarjan viimeaikainen hitti on ollut C-vitamiinikuuri. Vahvaa antioksidanttisuojaa ostavat erityisesti kaupunkilaiset asiakkaat. Tuotetta on myyty paljon Hong Kongissa. Isoissa kaupungeissa asuville tai reissaaville Katarina suosittelee kuuria, sen voi tehdä esimerkiksi vuodenajan vaihtuessa neljä kertaa vuodessa. Katarina kutsuu kuuria kotona tehtäväksi spahoidoksi kenelle tahansa, jonka iho kaipaa kirkastusta. Kuuri on ollut bestseller myöskin Joliessa kesän jälkeen. Muita suosikkeja Joliessa ovat olleet uusi multikäyttöinen kasvovesi sekä vaahtoputsari. Jolie-tiimi on ihastunut lisäksi superpehmentävään ja -kosteuttavaan silmänympärysvoiteeseen.

Viime viikolla NUORI on täydentynyt uusilla Lip Treateilla. Valikoimassa on lanseerattu sävytön huulivoide, sekä sävylliset Copenhagen (Nude) ja New York (Berry).

Katarinan mukaan NUORI haluaa korostaa tyylikästä pohjoismaisuuttaan. Sarjan perustaja on suomalainen nainen ja tuotteet tehdään Kööpenhaminassa. Brändi on skandinaavinen uusi tuuli, jonka tavoite on puhaltaa maailman luonnonkosmetiikkamarkkinoille todellinen Fresh Revolution. Jos haluat kokeilla NUORIa, lahjoitamme nyt vähintään yhden NUORI-tuotteen ostajalle matkakoon Supreme Moisture Mask -naamiosta. Silkkisen ohut, superkosteuttava naamio on pelastava SOS-hoito kosteusköyhälle ja stressaantuneelle iholle. Damaskoksen ruusu- ja viinirypälevedet yhdessä hyaluronihapon kanssa palauttavat ihon kosteuden. Kasviperäinen skvalaani sekä betaiini vahvistavat ihon luonnollista suojaa. Tulehduksen vastainen kamomillauute vähentää ihoärsytystä, B3-vitamiini parantaa ihon elastisuutta ja ehkäisee kosteuden haihtumista. Kevyen koostumuksen ansiosta naamio sopii kaikille kosteutta kaipaaville ihotyypeille. Tarjous on voimassa torstaihin 19.10. saakka Jolie shopissa ja webshopissa tai niin kauan kuin maskeja riittää.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Jolie 2017